  • 1. Data: 2006-08-17 06:48:14
    Temat: Bezpłatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.

    Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl

    pzdr

    www

  • 2. Data: 2006-08-17 07:11:01
    Temat: Re: Bezpłatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: Schwester <j...@c...com>

    prawnikzadarmo napisał(a):
    > Witam,
    > Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    > prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.
    >
    > Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl

    To ja proszę o pierwszą poradę - jak poradzić sobie z upartym spamerem?

    --
    Schwester

  • 3. Data: 2006-08-17 09:14:25
    Od: zynov <z...@g...pl>

    Schwester napisał(a):

    > To ja proszę o pierwszą poradę - jak poradzić sobie z upartym spamerem?

    nie czytałeś? musisz wysłac do niego na adres p...@w...pl

    jakbyś nie wiedział na jaki adres, to napiszę ci go jeszcze kilka razy ;)

    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl

    :))

  • 4. Data: 2006-08-17 13:12:11
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    zynov napisał(a):

    > nie czytałeś? musisz wysłac do niego na adres p...@w...pl
    >
    > jakbyś nie wiedział na jaki adres, to napiszę ci go jeszcze kilka razy ;)

> [...]

    nie jestem pewien czy nie robie jakieś literówki, chodzi o ten adres?:

    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl
    p...@w...pl

  • 5. Data: 2006-08-17 14:09:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ytorkin porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie jestem pewien czy nie robie jakieś literówki, chodzi o ten adres?:
    Literowki nie zrobiles, ale glupote na pewno. Dla harvestera nie ma
    znaczenia ile razy dany adres pojawi sie w poscie. Wiec poza
    zasmiecaniem grupy, nic wiecej nie osiagasz
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-08-18 11:50:00
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > znaczenia ile razy dany adres pojawi sie w poscie. Wiec poza
    > zasmiecaniem grupy, nic wiecej nie osiagasz

    Jesteś tego pewien?

    --
    Pozdrawiam,
    Arek

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie
    wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów."
    Stanisław Lem