    From: "Tomasz Renkiel" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: okres wypowiedzenia umowy o prace jeśli ...
    Date: Fri, 22 Jan 2010 22:19:26 +0100

    Witam Wszystkich Serdecznie, Dobry Wieczór,

    Nie wiem czy to dobre miejsce, niemniej jednak zapytam:
    -u obecnego pracodawcy pracuje juz 3,5 roku.
    -zamierzam zmienic prace,
    -okres wypowiedzenia zapisany w mojej umowie o prace na czas nieokreślony,
    to 2 tygodnie,
    -okres wypowiedzenia przewidziany przepisami prawa pracy w Polsce, przy
    stazu pracy powyżej 3 lat u jednego pracodawcy, to 3 miesiące.
    PYTANIE:
    -ktory okres wypowiedzenia dotyczy mojego kazusu? Ten w umowie czy ten,
    który przewiduje polskie prawodawstwo?

    Z gory dziekuje za odpowiedź
    With My Kindest Regards
    Tomasz Renkiel
    e-mail me at:
    reach me on my mobile: +48 602 713 477

    'For millions of years mankind lived just like the animals.
    Then something happened that unleashed the power of our imagination.
    We've learned to talk'

    From the album'Division Bell by Pink Floyd
    Take: 'Keep Talking'
    The voice of S.Hawking