  • Data: 2002-04-09 08:15:31
    Temat: okres realizacji usługi
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chcę załozyć u siebie w domu internet. W umowie z firmą xxx pisze, że mają 3
    miesiące czasu na podłączenie od momentu podpisania i od razu chcą
    pieniądze. Nie chcę wkładać 300 zł na "nieoprocentowane konto" i w dodatku
    jest to niedydaktyczne, bo im się już nie będzie spieszyć. Dlatego czy
    znacie może przepis, na który mógłbym się powołać, aby nie płacić im tych
    300 zł od razu, a dopiero po podłączeniu rzeczywistym ?
    Pozdrawiam i dzięki
    stavi