  • 1. Data: 2003-03-26 10:35:18
    Temat: okres gwarancji
    Od: "tom" <t...@k...net>

    Jak to jest. Jesli oddaje jakis sprzet na gwarancji i sprzedawca przyjmuje
    mi go warunkowo i w rewersie zastrzega, ze w przypadku takiego przyjecia
    "czas naprawy moze ulec wydluzeniu" to czy juz go prawnie nie obowiazuje
    okres 21 dni roboczych na naprawienie sprzetu/wymiane na nowy?

    tom

  • 2. Data: 2003-03-26 11:02:20
    Temat: Re: okres gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b5rvru$ab3$1@news.onet.pl>, tom wrote:
> [...]
    > "czas naprawy moze ulec wydluzeniu" to czy juz go prawnie nie obowiazuje
    > okres 21 dni roboczych na naprawienie sprzetu/wymiane na nowy?

    A te 21 to niby czym jest uwarunkowane? Tj. wskaż to prawo.

    --
    Marcin