  • 1. Data: 2003-03-26 09:43:24
    Temat: ubezpieczalnia a policja
    Od: "maciek" <m...@w...cc.pl>

    Witam,
    miesiac temu rozbito mi samochod (szyba + drobiazgi) na parkingu
    (kilka aut) zadzwonilem na policje przyjechali cos sobie spisali pojechali

    zadzwonilem do ubezpieczalni opisalem sytuacje
    zdziwili sie ze policja nie dala karteczki ale ze wszystko OK

    dzis dzwonie czemu nie wyplacili szkody a oni twierdza ze jeszcze nie
    wyplacili bo brakuje zaswiadczenia z policji

    i teraz mam pytanie takie
    1. czy policja na postawie zgloszenia telefonicznego wystawi mi teraz jakis
    papier ze bylo zgloszenie ?
    2. czy ubezpieczalnia (agropolisa) ma prawo wstrzymac wyplate ze wzgledu na
    brak papierka z policji?
    3. czy moze przez swoja niewiedze (sic) wogole nie wyplaca mi odszkodowania
    ????

    bardzo prosze o jakies wskazowki jak teraz postepowac .....

    m.

  • 2. Data: 2003-03-26 11:24:50
    Temat: Re: ubezpieczalnia a policja
    Od: "maciek" <m...@w...cc.pl>

    bardzo prosze o jakas pomoc

  • 3. Data: 2003-03-26 12:04:37
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maciek" <m...@w...cc.pl> napisał w wiadomości
    > bardzo prosze o jakas pomoc
    Idz do komisariatu, z ktorego przyjechali chlopcy. Kazda, nawet drobna
    interwencja pozostawia slady w ich dokumentacji. A byla to interwencja bo
    przyjechali i dokonali ogledzin.
    Nie powinno byc zadnych problemow.
    t.

  • 4. Data: 2003-03-27 00:59:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A z jakiego ubezpieczenia to chcesz uzyskać? A AC czy OC? Jak z AC, to nie
    wiem po co im cokolwiek z Policji. Jak z OC, to potrzebne jest albo
    oświadczenie sprawcy, albo notatka z policji. O notatkę musi wystąpić
    ubezpieczyciel. Mogą być jakieś rozbieżności w praktyce, ale było takie
    zarządzenie, że notatek ani informacji nie wydaje się pokrzywdzonym tylko
    przesyła na żądanie ubezpieczyciela.
    Tak, czy inaczej ubezpieczyciel ma bodaj 30 dni na wyjaśnienie i wypłatę
    odszkodowania. Jak upłynęło to 30 dni, to wezwij ich na piśmie do wypłaty i
    zagroź, że będziesz dochodził odsetek. Może pomoże.