  • 1. Data: 2003-03-26 11:23:51
    Temat: W jakiej walucie weksel?
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Jeśli weksel ma być spłacany po 2 latach i wystawiony zostanie w złotówkach,
    to chyba będzie bezwartościowym papierem? Bo wtedy bedziemy mieć walutę w
    euro.
    Madab

  • 2. Data: 2003-03-26 11:41:20
    Temat: Re: W jakiej walucie weksel?
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2003-03-26 12:23, Madab wrote :

    >Jeśli weksel ma być spłacany po 2 latach i wystawiony zostanie w złotówkach,
    >to chyba będzie bezwartościowym papierem? Bo wtedy bedziemy mieć walutę w
    >euro.

    Nie szkodzi, NBP ustali oficjalny kurs zlotowki do euro (niezmienny), wg
    ktorego sie bedzie wszystko przeliczac. Tak jak to zrobiono w Niemczech.
    Mozesz smialo przyjac/wystawic w zlotowkach.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-26 11:44:28
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    złotówkach,
    > to chyba będzie bezwartościowym papierem? Bo wtedy bedziemy mieć walutę w

    Jesli faktycznie bedzie u nas Euro to zlotowka bedzie miala dokladnie
    okreslony przelicznik i niestety ten weksel bedzie mial nadal swoja wartosc
    nominalna z dnia podpisania.
    Pozdrawiam
    kk