    From: knas <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ojciec alkoholik / placenie za niego itd...
    Date: Mon, 30 Oct 2006 10:07:08 +0100

    Witam Panstwa,

    Czy istnieje mozliwosc pozbycia sie obowiazku placenia za wybryki ojca
    alkoholika? czlowiek ten nie pracuje od dawna, ma calkiem duze dlugi,
    wyrok za znecanie sie nad rodzina. aktulanie dostalem dobra posade
    i zaczalem sie zastanawiac czy nie przyjdzie mi za niego splacac dlugow.

    zastanawiam sie czy jest mozliwosc odczepienia sie od tego czlowieka raz
    na zawsze. Moze ktos z Panstwa bedzie umial mi doradzic czy jest sens
    podjecia dzialan prawnych.

    pozdrawiam
    k. ans.