  • 41. Data: 2020-06-08 14:36:32
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: z <...@...pl>

    Marszałek senatu też zbiera ŚMIERTELNE PODPISY ;-)

  • 42. Data: 2020-06-08 23:12:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 10:30, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Możliwe, że to regionalizm. W Małopolsce 'trz' czesto czyta się jako
    > 'cz'. Dawno nie byłem w Krakowie, ale dawniej na dworcu można było
    > słyszeć "Pociąg do Czebini [...]". Zapisywano jednak Trzebinia.

    Na dworcu w Krakowie jest to regionalizm,
    jednak na newsach w wykonaniu z jest to zwykłe chamstwo.

  • 43. Data: 2020-06-09 07:42:48
    Od: z <...@...pl>

    CHAMSTWO CHAMSTWO CHAMSTWO ;-)

  • 44. Data: 2020-06-09 07:49:56
    Od: z <...@...pl>

    Spiewak dzisiaj w tokfm (pewnie) powtórzył że istnieje dokument w którym
    3 razy występuje słowo PRZEJĘCIE i podpis tej pożalsięboże prawniczki z
    domu ;-)

    Ta prawniczka nie dopełniła obowiązków bo szkoda jej było 15 minut na
    sprawdzenie wieku i daty śmierci człowieka ze znanej AKowskiej rodziny
    oraz bezprawnie ustalała czynsze w tej kamienicy i reprezentowała
    lokatorów na zebraniach.

    Za ujawnienie tego procederu opinii publicznej Spiewak został
    prawomocnie skazany z paragrafu KARNEGO.

    WYPALAĆ GORĄCYM ŻELAZEM takie "prawniczki"

    Który ma lepsze dane z utajnionej rozprawy. Macie cwaniaczki jakieś
    wtyki? ;-)

  • 45. Data: 2020-06-09 07:59:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wasi są wajsi, ale nasi są najsi.
    Teraz zrób listę działaczy PiS, których tutejsze bojówki P0 kulturalnie po Waszemu w
    odorku wołowych ogonów przejęzyczają.

    -----

  • 46. Data: 2020-06-09 08:04:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    Nie widuję.
    Ale jeśli jest, to też chamstwo.

  • 47. Data: 2020-06-09 08:17:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 07:49, z pisze:
    > Spiewak dzisiaj w tokfm (pewnie) powtórzył że istnieje dokument w którym
    > 3 razy występuje słowo PRZEJĘCIE i podpis tej pożalsięboże prawniczki z
    > domu ;-)

    Coś w rodzaju "wiem ale nie powiem".
    Sam fakt takiego załatwiania sprawy wskazuje, że chodzi bardziej o
    mielenie w mediach
    niż załatwienie sprawy.

> [...]
    > lokatorów na zebraniach.
    >
    > Za ujawnienie tego procederu opinii publicznej Spiewak został
    > prawomocnie skazany z paragrafu KARNEGO.

    Ale na to dowodów nie miał i sąd uznał, że jest oszczercą.
    Czego nie rozumiesz?

  • 48. Data: 2020-06-09 08:24:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Inaczej sąd ruszyłby lawinę w której należałoby wszcząć postępowania wobec sędziów
    (językiem ludu: posadzić) - bo to konkretni
    sędziowie nadzorowali te kuratele nad 115-letnimi nieznanymi z adresu.
    Do tego dochodzą notariusze.

    -----

  • 49. Data: 2020-06-09 08:25:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 07:49, z pisze:

    > Ta prawniczka nie dopełniła obowiązków bo szkoda jej było 15 minut na
    > sprawdzenie wieku i daty śmierci człowieka ze znanej AKowskiej rodziny

    Tak w kwestii formalnej, to akurat ustalanie o kogo chodzi,
    czy w ogóle żyje stanowi podstawę tegoż zamieszania -
    i z wielu źródeł wynika, że nie jest to kwestia 15 minut.

  • 50. Data: 2020-06-09 08:32:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-09 o 07:49, z pisze:
    > Spiewak dzisiaj w tokfm (pewnie) powtórzył że istnieje dokument w którym
    > 3 razy występuje słowo PRZEJĘCIE i podpis tej pożalsięboże prawniczki z
    > domu ;-)

    Ale rozumiesz różnicę pomiędzy działaniem we własnym imieniu, i w cudzym
    imieniu, czy nie?

    --
    Liwiusz