  • 1. Data: 2009-09-07 16:56:44
    Temat: ofiara przestępstwa na celowniku wymiaru sprawiedliwości
    Od: CC <o...@i...pl>

    82 letni profesor filozofii, Bogusław Wolniewicz był ofiarą
    przestępstwa ale to on znalazł sie na celowniku wymiaru
    sprawiedliwości,
    http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_co
    ntent&view=article&id=359:profesor-wolniewcz-przesla
    dowany&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27
    ###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
    www.obnie.info TV - www.justin.tv/civiltv

  • 2. Data: 2009-09-09 07:10:40
    Temat: Re: ofiara przestpstwa na celowniku wymiaru sprawiedliwoci
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl>

    "CC" <o...@i...pl> wrote in message
    > 82 letni profesor filozofii, Bogusław Wolniewicz był
    > ofiarą
    > przestępstwa ale to on znalazł sie na celowniku
    > wymiaru
    > sprawiedliwości,

    Nic w tym nadzwyczajnego. W kilku popularnych mediach
    można się doskonale wywiedzieć czym zajmuję się
    profesor i jakie przedstawia poglądy polityczne. Tzn.
    kogo nie popiera. I wszystko jasne. To jest kara za
    tak zwaną niepoprawność polityczną na mój gust.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-10 19:26:49
    Temat: Re: ofiara przestępstwa na celowniku wymiaru sprawiedliwo?ci
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CC pisze:
    > 82 letni profesor filozofii, BogusĹ?aw Wolniewicz byĹ? ofiarÄ?
    > przestÄ?pstwa ale to on znalazĹ? sie na celowniku wymiaru
    > sprawiedliwoĹ?ci,

    On to jest chyba ofiarą stanu swojego zdrowia.

    --
    @2009 Johnson