  • 1. Data: 2009-09-07 17:04:05
    Temat: Wziąłem udział w loterii bez mojej wiedzy i zgody?
    Od: Marek Małachowski <m...@m...com>

    Dostałem dzisiaj kolejny wyszukany spam w telefonie. Ten mnie jednak
    już trochę zaniepokoił, to zaczyna się od "Dziękujemy za udział w
    Loterii 150 BMW'.

    Jestem pewien, że nie brałem udziału w żadnej loterii. I że w żaden
    sposób nigdy nie wyraziłem zgody na udział w loteriach. Wnioskuję
    więc, że ktoś wziął w niej udział w moim imieniu.

    Do kogo powinienem zgłosić zawiadomienie? Jak na mój gust to już jest
    większe przegięcie, niż tylko naruszenie ustawy o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną....

    PS. Poniżej w tym SMS jest napisane "Teraz możesz za darmo zmienić
    sygnał oczekiwania na połączenie. Slij [...]. Abo 2zl/mies. Reg:
    orange.pl"

    Czy takie sprawy zglasza sie do prokuratury/policji/uokik ? Chcę coś z
    tym zrobić jak dla mnie to już zaszło za daleko, gdy "zaufana" firma
    pisze "za darmo" a pozniej wybieg typu "abo 2zl/mies" co po polsku
    przeciez nic nie znaczy....

  • 2. Data: 2009-09-07 18:32:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marek Małachowski pisze:
    [..]
    > Czy takie sprawy zglasza sie do prokuratury/policji/uokik ?

    Daj sobie spokój.
    U nas telekomy GSMowe są ponad prawem.
    Mają patent na okradanie i oszukiwanie wszystkich wokoło - nie tylko
    Ciebie ale nawet budżetu.
    I żadna instytucja nie ruszy nawet palcem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-09-07 19:18:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Małachowski" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Jak masz czas, to złóż zawiadomienie o przestępstwie pisemnie do
    prokuratury podnosząc podejrzenie, ze ktoś za Ciebie się podszywający to
    uczynił.

  • 4. Data: 2009-09-07 19:42:40
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Marek Małachowski napisał(a):
    > Dostałem dzisiaj kolejny wyszukany spam w telefonie. Ten mnie jednak
    > już trochę zaniepokoił, to zaczyna się od "Dziękujemy za udział w
    > Loterii 150 BMW'.

    szeroki watek ponizej i na pl.misc.telefonia.gsm

    spr. z jakiego nr masz wiadomosc, spr. kto jest jej wlascicielem i
    wyslij info z prosba o usuniecie nr tel. z bazy, powinno poskutkowac

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Numery_Specja
    lne.pdf

    wyglada to na sms reklamowego z orange, wiec zapewne kiedys tam
    wyraziles zgode na przetwarzanie danych, przeslij pisemnie info ze
    cofasz te zgode

    powinno pomoc

    co do tresci wiadomosci, to zdecydowanie nie jest ona potwierdzeniem
    udzialu, lecz tylko kolejnym chwytem marketingowym. p-stwa probuja
    wzbudzac zainteresowanie juz od kazdej strony, ot taka rzeczywistosc ;)

    pzdrw,