  • Data: 2003-04-22 18:29:43
    Temat: odzyskiwanie dlugów
    Od: "poszkodowany" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,
    Mam duzy problem. Jakiś czas temu pożczyłem znaczna sume pieniedzy pewnej
    osobie. Pomimo spisanych dwoch umow, jednej o zaciagnieciu pozyczki a drugiej
    o splacie jej w ratach nie otrzymalem danej sumy z powrotem. Pomimo
    poczatkowych moich prosb, nastepnie grozb dana osoba nie poczuwa sie do
    zwrotu pieniedzy.Jest to czlowiek, który nie posiada wlasnych dobr i jest
    niewyplacalny i tym samym trudno mi wniesc pozew do sadu.Jestem juz zmeczony
    ta sytuacja i postanowilem poszukac innych rozwiazan.Przepraszam za moją
    bezpośredność i tym samym za postawione pytanie, ale chciałbym dowiedzieć się
    czy istenieją w województwie mazowieckim firmy ściągające długi od osób
    cywilnych ? Czy istnieje jakis inny sposób abym mógł ten dług odzyskać ? Może
    jakiś prawny szantaż. Oczywiście nie chciałbym mieć poźniej nieprzyjemności z
    tym związanych.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    poszkodowany