  • 1. Data: 2006-09-22 14:13:36
    Temat: odwołanie od decyzji zakładu ubezpieczeniowego
    Od: "P.Bielecki" <b...@a...waw.pl>

    witam. Przejżałem archiwum Waszej grupy i nie znaazłem odpowiedzi na mój
    problem więc stąd mój post.
    w skrócie- syn był w przedszkolu ubezpieczony grupowo od następst
    nieszczęśliwych wypadków w firmie Cigna. W połowie czerwca uległ
    wypadkowi skutkiem którego doznał złamamnia kości podramienia w okolicy
    nadgarstka, skręcenia st. biodrowego oraz ogólnych potłuczeń. Był
    hospitalizowany i w narkozie ręka została złożona. Gips na 8 tyg. :( w
    sumie dochodził do siebie około miesiąca. Oczywiście złożyłem roszczenie
    w Cignie i bez komisji dostał 3% uszczerbku na zdrowiu a co za tym idzie
    300 zł. :) Jestem w trakcie płodzenia odwołania w którym oczywiście nie
    kwestionuję woty bezspornej, ale nie widzę powodu wyrwać więcej.
    Poradźcie proszę jakiś wzór pisma odwoławczego- googli nie wyłączyli ale
    jakoś nie mogę się dogrzebać. Nie chciałbym napisać głupot.
    pozdrawiam

    --
    Paweł Bielecki
    Warszawa