  • 1. Data: 2006-09-22 11:05:57
    Temat: zasiedzenie
    Od: "Bożena" <b...@i...pl>

    Mój ojciec będzie miał sprawę o zasiedzenie nieruchomości. Przez 60 lat
    mieszkał i inwestował w nieruchomość, czując się jej właścicielem. Co zrobić,
    żeby ojca zwolniono z podatku od spadków i darowizn. Jest emerytem i nie stać
    go na podatek, tym bardziej że ponosił nakłady przez całe życie. Nie ma na
    powyższe faktur, bo wszystko wykonywał własnoręcznie i własnymi środkami. Czy
    można pisać o zwolnienie z podatku przed sprawą? Wiem, że w ciągu miesiąca od
    postanowienia sądu musi złożyć w US zeznanie podatkowe.Proszę o pomoc może
    ktoś z tego forum zetknął się już z takim problemem.