    From: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwołanie i termin wyjaśnienia tegoż
    Date: Wed, 10 Jul 2002 10:21:34 +0200

    Witam,

    Zgodnie z przysługującym mi prawem odwołałem się w pewnej sprawie (a
    konkretnie bezprawnego pozbawienia statusu bezrobotnego) do Wojewody
    Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy.
    Uczyniłem to 3 czerwca br. W związku z tym mam pytanie, gdzie znajdę
    zapis odnośnie terminów odpowiedzi na odwołanie. Czy Wojewoda Śląski
    ma jakiś określony czas na wyjasnienie odwołania, czy może to zrobić
    po roku, dwóch, etc.?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org