  • Data: 2007-06-13 12:29:35
    Temat: odszokowanie z tytulu OC (co z vatem?)
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej!
    prowadze dzialalnosc gospodarcza, KPiR, jestem platnikeim vatu,
    otrzymalem pismo z PZU o przyslugujacym mi odszkodowaniu
    (inny samochod spowodowal kolizje)
    za naprawe mojego samochodu osobowego ktorym jezdze i ktory jest
    wprowadzony do ewidencji srodkow trwalych

    w pismie jest informacja ktorej nie rozumiem i bardzo prosze o pomoc w
    rozszyfrowaniu

    "wysokosc odszkodowania wynosi (brutto): xxx zl

    Jednoczesnie zawiadamiamy, ze jezeli wysokosc odszkodowania zostala podana w
    kwocie
    brutto, a poszkodowany jest podatnikiem VAT i przysługuje mu prawo do
    odliczenia kwoty podatku naliczonego od kwoty podatku należnego przy nabyciu
    pojazdu to powyżej przedstawiona kalkulacja zostanie skorygowana do kwoty
    netto."

    z gory dziekuje za pomoc:)

    pozdrawiam serdecznie
    Wasyl