  • 1. Data: 2003-05-13 20:47:50
    Temat: Linki do tresci innych stron WWW
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    Czesc,

    Czy do tego potrzebna jest zgoda wlasciciela np. portalu? Chodzi o
    umieszczenie na mojej stronie linku do artykułów, które się tam znajdują.
    Linki na mojej stronie byłyby dokladnie tej samej tresci co na stronie
    zrodlowej, ale tresc otwierana jest w nowym oknie i to juz jest w 100%
    strona zrodlowa.

    Co o tym sadzicie? Pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 2. Data: 2003-05-14 08:31:21
    Temat: Re: Linki do tresci innych stron WWW
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > znajdują. Linki na mojej stronie byłyby dokladnie tej samej tresci co
    > na stronie zrodlowej, ale tresc otwierana jest w nowym oknie i to juz

    heh lol, pewnie ze mozna.. wogole u nas przecie chyba nie ma prawa co mowi
    cos wiecej o internecie, link to podstrawa www , olej .