  • 1. Data: 2003-11-19 16:24:17
    Temat: odszkodowanie wojskowe
    Od: opal<o...@z...tarnow.pl>

    Byłem żołnierzem służby zasadniczej w latach 1998/99 Wojsk
    Nadwiślańskich MSWiA W roku 1999 uległem wypadkowi w związku ze
    służbą,komisja wojskowa przyznała mi 35% trwałego uszczerbku na
    zdrowiu a dowódca jednostki odmówił wypłaty odszkodowania. 23
    października zakończył się proces w sądzie pracy który zmienił decyzje
    Dowódcy Jednostki na moją kożyść przyznając mi prawo do
    odszkodowania.Dowódcę zlikwidowanej jednostki w Trzciańcu jako
    prawny spadkobierca reprezentował Dowódca-Likwidator Nadwiślańskich
    Jednostek Wojskowych w Warszawie ul.Podchorążych 38. Wyrok Sądu
    jest już prawomocny.
    Chciałbym się dowiedzieć czy przy wypłacie odszkodowania obowiązuja
    przepisy z 1999 roku czy z 2003 roku oraz z którego roku jest
    podstawa liczenia odszkodowania czyli średnia płaca krajowa,kto
    wypłaci odszkodowanie lub do jakiego organu się o to zwrucić ,czy za
    okres toczenia się sprawy przysługują mi odsetki.
    Bardzo proszę o pomoc z poważaniem szer.Jakub S

    -> http://usenet.pomocprawna.info