    From: "lord" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie pzu
    Date: Sat, 7 Jun 2003 14:02:16 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gilead.media4.pl

    na pocztaku maja tego roku uleglem powaznemu wypadkowi samochodowemu.
    sprawca ubezpieczony jest w warcie moje auto (moich rodzicow) w pzu. auto
    mialo wykupiony pakiet oc i nnw.
    do polowy czerwca mam otrzymac odszkodowanie za auto z oc sprawcy.

    otrzymalem pismo od policji stwierdzajace kto jest sprawca a kto
    poszkodowanym ( ja jestem jako poszkodowany) .

    sprawa rozniez zostala skierowana do prokuratury

    w niedlugim tez czasie powinienem otrzymac chyba tez odszkodowanie z nnw.

    mam natomiast kilka pytan :
    1.czy z oc nalezy mi sie odszkodowanie za utrate zdrowia (pobyt w szpitalu 5
    dni , zalozny gips obecnie duze trudnosci z poruszniem sie (pocharatane nogi
    na wysokosci kolan , pozrywane sciegna i wiezadla , szycie nog itd)
    2. bede zakladal rowniez sprawe z powodztwa cywilnego o odszkodowanie za
    uszczerbek na zdrowiu - nie wiem jednak kiedy ja zalozyc czy po
    uprawomocnieniu sie wyroku z prokuratury czy po rehabilitacji ( na razie na
    nia czekam - lekarz stwierdzil ze dopiero kolo polowy czerwca bede w miare
    sprawny aby ja przejsc)

    za wszelkie uwagi i pomoc serdeczne podziekowania

    ps. o odpowiedzi prosilbym na forum nie na emaila