  • 1. Data: 2005-10-28 12:50:00
    Temat: odszkodowanie od Skarbu Państwa
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Witam.
    Mam wyrok o eksmisje osoby ktora mieszka w moim domu na podstawie nakazu
    gminnego.
    Dostala 3 letnie wypowiedzenie i nadal mieszkała.
    Prawo do lokalu wygaslo w lutym.
    Od stycznia nie placi za nic , czynsz, czy juz bezumowne kozystanie z lokalu
    ani za wode.
    Nic nie robi nie pracuje, a zasilek przepija.

    Czy w związku z tym mam podstawy do starania się o
    odszkodowanie/zadośuczynienie od Skarbu Państwa / gminy za wprowadzenie tej
    osoby do mojego domu nakazem/decyzją i to ze nie moge jej eksmitowac , bo
    kodeks cywilny zabrania eksmisji na bruk, a gmina mimo ze ta osoba jest na
    liscie zakwalifikowanych do likalu gminnego od 2 lat nie dostarczyla go jej.

    Czy raczej nic mi nie pszysluguje , mam zaplacic komornikowi 2x650zl za
    eksmisje do której nie dojdzie z braku lokali socjalnych gminnych.

    Dodam ze od tej osoby nie ma co wyegzekwowac, bo nie pracuje, jest na
    zasilku, a co ma to przepija?

  • 2. Data: 2005-10-28 14:01:27
    Temat: Re: odszkodowanie od Skarbu Państwa
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Adam Puzio" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prawo do lokalu wygaslo w lutym.
    > Od stycznia nie placi za nic , czynsz, czy juz bezumowne kozystanie z

    mam ten sam problem.

    Sad wydaj wyrok eksmisji, lokatorzy juz od dawna nie placa i nadal
    mieszkaja.

    IMO chyba jedynym i skutecznym rozwiazaniem jest o wystapienie do gminy, z
    rzadaniem aby to gmina oplacala im mieszkanie skoro nie potrafia im zapewnic
    innego lokalu.

    Pytanie jak to zrobic??

    Jacek