    From: "pedro" <2...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odrzucona apelacja - co dalej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 16:14:21 +0200

    Witam
    Otrzymałem wyrok z Sądu Okręgowego oddalający moją apelację złożoną od
    wyroku Sądu pierwszej instancji.
    Ponieważ postępowanie było uproszczone wyrok zapadł na posiedzeniu
    niejawnym, sądził jednoosobowy skład.
    Przedmiot sporu jest niski, wiec kasacja nie przysługuje.

    Wyrok jest ewidentnie krzywdzacy. Już Sąd pierwszej instancji nie rozpoznał
    istoty sporu, nie powołał biegłego.
    Własnie to było przedmiotem apelacji, dodatkowo już po ogłoszeniu wyroku
    pierwszej instancji wypłynęly nowe dowody w sprawie.
    Czytając uzasadnienie wyroku z SO nie mogę oprzeć się wrazeniu że najpierw
    zapadł wyrok a następnie
    konstruowane było uzasadnienie pod tenże wyrok. W uzasadnieniu aż roi się od
    niespójności.
    Co można zrobić w takim wypadku ? Mój pełnomocnik twierdzi że droga formalna
    została już wyczerpana.

    pozdrawiam
    p.