  • 1. Data: 2010-05-06 09:52:36
    Temat: odpowiedzialność urzędnika za oświadczenia
    Od: l...@v...pl

    Zapytanie do urzędu państwowego, drogą @, w odpowiedzi wyjaśnienie oraz
    informacja o następującej treści:

    "Powyższe informacje nie są oficjalnym stanowiskiem ......Urzędu
    ..........w .......... i nie mogą stanowić podstawy do formułowania
    roszczeń. .............. Urząd ........... w ........ nie ponosi
    odpowiedzialności za błędną interpretację udzielonych informacji ani za
    następstwa czynności podjętych na ich podstawie"

    Czy chodzi o to, że nie odpowiadają za to co napisali ?
    Czy chodzi o to, że nie odpowiadają za to jak ja to zrozumiem ?
    Jaki skutek ma "oficjalność/nieoficjalność" stanowiska ?

    Jak Wy to rozumiecie ?

  • 2. Data: 2010-05-07 15:08:08
    Temat: Re: odpowiedzialność urzędnika za oświadczenia
    Od: "szymon" <s...@o...pl>

    > Jak Wy to rozumiecie ?

    Ja rozumiem to tak, że urząd nie jest od interpretowania prawa. Piszesz o
    urzędzie skarbowym?