    From: "owp" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedzialność finansowa w pracy
    Date: Thu, 1 Oct 2009 19:59:36 +0200

    Witam.
    Chciałbym się poradzić grupowiczów w pewnej kwestii.
    Otóż dziś w pracy przedstawiono mi pismo do podpisania, w którym oświadczam,
    że jestem odpowiedzialny finansowo (prywatnym majątkiem - tak napisano), za
    przedmioty pracodawcy w moim miejscu pracy (dokładniej w pomieszczeniu,
    gdzie pracuję). Ponieważ dostęp do tych rzeczy mają też inni pracownicy
    (ale gdy mnie nie ma), nie chciałem się zgodzić na podpisanie oświadczenia.
    Przełożony dał mi do zrozumienia, że jak nie
    podpiszę to.... Dodatkowo mówi, że to standardowe pisemko i we
    wszystkich urzędach takie coś funkcjonuje. W końcu podpisałem, nieco
    zmieniając treść. Czy spotkaliście się z takim przymuszaniem, czy faktycznie
    pracodawca ma prawo ode mnie wymagać takiej odpowiedzialności ?
    Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.
    owp