  • 1. Data: 2003-08-25 09:59:40
    Temat: odpowiedzialaność materialna
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    Pracuję na stacji benzynowej. Jakiś czas temu dostałem do podpisania ja i
    reszta pracowników Deklaracje Odpowiedzialności materialnej. Jeden punkt brzmi
    następująco: Przyjmuję do wiadomości, że w sytuacji gdy na placu tankowań miała
    miejsce ucieczka pracownik ponosi odpowiedzialność materialną do
    kwoty "ucieczki", która jednak za każdym razem bedzie rozpatrywana
    indywidualnie przez kierownictwo stacji na podstawie monitoringu. Moje pytanie
    czy szefowie mają prawo wymagać podpisania takiego oświadczenia. Uważam że po
    podpisaniu takiego oświadczenia będą mogli obciążyć mnie bez problemu każdą
    kwotą "ucieczki"