  • 1. Data: 2003-08-25 08:33:26
    Temat: Zepsuta komorka
    Od: <e...@o...pl>

    Witam,

    Kilka miesiecy temu kupilem w Idei telefon komorkowy. Pech w tym, ze troche
    felerny. Po raz pierwszy zepsul sie w czerwcu. Oddalem do naprawy w salonie,
    w ktorym kupilem i po prawie dwoch tygodniach dostalem go z powrotem.
    Dzialal. Ale gdzies w polowie lipca znowu padl. Nie moglem oddac go do
    naprawy, bo byl mi wtedy konieczny - jest to telefon firmowy (Idea Meritum)
    i dlatego jest dosc wazny. Troche trudno sie go uzytkowalo, ale jakos
    przezylem. Teraz moge (i musze) oddac go do serwisu. Znowu dostane jakiegos
    starego trupa w zamian - z takim telefonem nawet wyjsc sie nie da, bo
    bateria pada po dwoch godzinach. Najwiekszy problem jest w tym, ze czesto
    uzywam GPRSu - w moim Ericssonie T68i jest ta funkcja, ale w zastepczym nie.
    Wiec zostaje bez telefonu na dwa tygodnie (znowu!), a abonament place... Co
    z tym zrobic? Ten model telefonu "tak ma" - pewnie niedlugo znowu sie
    zepsuje. Nawet jesli za ktorym razem wymienia mi go, to bedzie to samo.
    Podpisalem umowe na dwa lata - zostalo mi jeszcze poltora roku.

    Powiedzcie mi - co z tym zrobic? Telefon jest POTRZEBNY, ja trace czas i
    pieniadze (przepadajacy abonament na przyklad). W salonie nie moga mi dac
    zastepczego telefonu o podobnych mozliwosciach. W dodatku za kazdym razem
    telefon wraca "wyczyszczony" - znikaja SMSy, ktore czesto musze
    przechowywac, znika dobrze zorganizowana lista kontaktow (kilkaset),
    wszystkie ustawienia. Czy da sie w jakis sposob "zalatwic" ta sprawe?

    pzdr,
    e...@o...pl

  • 2. Data: 2003-08-25 08:49:30
    Temat: Re: Zepsuta komorka
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

    > Czy da sie w jakis sposob "zalatwic" ta sprawe?

    Kupic nowy aparat.

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 3. Data: 2003-08-25 08:54:58
    Od: "Muad Dibb" <m...@p...onet.pl>

    Czy da sie w jakis sposob "zalatwic" ta sprawe?

    > pzdr,
    > e...@o...pl

    Nie wiem jak to jest w Idei, ale w Plusie koleżanka na czas naprawy jej
    aparatu dostała w salonie telefon zamienny. Co prawda inny model niż jej,
    ale zawsze dobre i to - grunt, że działał i można było z niego korzystać.
    Można byłoby w Idei zagrać ludziom na ambicji i powiedzieć, że "w Plusie tak
    mają a Wy NIE???"

    pozdrawiam

    --
    Anka

    GG 1049455

  • 4. Data: 2003-08-25 08:58:42
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org>

    Muad Dibb wrote:
> [...]
    > Można byłoby w Idei zagrać ludziom na ambicji i powiedzieć, że "w Plusie tak

    Przecież napisał, że dostał telefon zastępczy, co prawda bez GPRSu,
    który jak rozumiem wykorzystuje i z siadającą baterią, ale dostał. A nic
    innego się załatwić u nich nie da.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2003-08-25 12:25:49
    Od: <e...@o...pl>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > Kupic nowy aparat.

    I stracic prawie 2000zl?

    e...@o...pl

  • 6. Data: 2003-08-26 10:46:47
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl>
> [...]
    > przechowywac, znika dobrze zorganizowana lista kontaktow (kilkaset),
    > wszystkie ustawienia. Czy da sie w jakis sposob "zalatwic" ta sprawe?

    sprawdz czy nie ma mozliwosci podlaczenia aparatu do PC-ta
    Niektore Nokie takie programy maja i Siemens rowniez.
    Ja w S55 zrzucam sobie cala zawartosc na dysk gdzie wygodnie mozna
    ksiazke adresowa pozmieniac i spowrotem do telefonu przeniesc. SMSy
    otrzymane lub zarchiwizowane tez na dysk mozna przenosic.
    A swoja droga postraszenie ich przejsciem do innego operatora powinno
    byc skuteczne - przynajmniej niech dadza ten sam model w zastepstwie
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-08-26 14:46:11
    Od: <e...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A swoja droga postraszenie ich przejsciem do innego operatora powinno
    > byc skuteczne - przynajmniej niech dadza ten sam model w zastepstwie

    Nie moge zmienic operatora, bo mam umowe na dwa lata :( A co do podlaczenia
    do kompa - da sie, przez Irde, ale akurat mi sie komp z irda zepsul :(

    e...@o...pl

  • 8. Data: 2003-08-26 15:41:47
    Od: "" <b...@o...pl>

    kodeks cywilny
    Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz
    sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w
    umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy,
    jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo
    jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady
    fizyczne).

    Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić
    albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli
    sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo
    niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz
    była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są
    nieistotne.

    A więc, jeśli jest to wada telefony - tzw. istotna (tak sądzę) możesz odstąpić
    od umowy.
    Pozdrawiam
    Ben

  • 9. Data: 2003-08-26 19:18:56
    Od: <e...@o...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A więc, jeśli jest to wada telefony - tzw. istotna (tak sądzę) możesz
    odstąpić
    > od umowy.

    DZIEKI! Bardzo sie przyda :)

    pzdr,