  • 1. Data: 2002-12-09 17:52:29
    Temat: odpowiednie kwalifikacje?
    Od: "Leszek" <l...@b...one.pl>

    cyt. KP - "Art. 42. ... § 4. Wypowiedzenie dotychczasowych warunkow pracy
    lub placy nie jest wymagane w razie powierzenia pracownikowi, w przypadkach
    uzasadnionych potrzebami pracodawcy, innej pracy niż okreslona w umowie o
    prace na okres nie przekraczajacy 3 miesiecy w roku kalendarzowym, jezeli
    nie powoduje to obnizenia wynagrodzenia i odpowiada kwalifikacjom
    pracownika."

    Wlasnie na podstawie tego art. KP powierzono mi prace jako "specj.
    normowania pracy" . Z wyksztalcenia jestem inz.elektroenergetykiem od wielu
    lat (do dzis) pracujacym jako specj.informatyk (bez zarzutow do jakosci
    mojej pracy na tym stanowisku). Oczywiscie na temat normowania czasow pracy
    (chodzi o produkcje, odlewnia metali) nie mam zielonego pojecia i zeby bylo
    smieszniej nikt mi w tym nie pomoze (nie nauczy).

    Kto z Szanownych Grupowiczow (subskrybentow tej grupy) moze mi podpowiedziec
    w jaki sposob (lub w ktorym artykule) KP wyjasnia co to znaczy odpowiednie
    kwalifikacje oraz co powinienem w tej sytuacji uczynic.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 2. Data: 2002-12-09 21:08:50
    Temat: Re: odpowiednie kwalifikacje?
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...one.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w jaki sposob (lub w ktorym artykule) KP wyjasnia co to znaczy odpowiednie
    > kwalifikacje oraz co powinienem w tej sytuacji uczynic.

    Ha ha ha - bardzo podoba mi się Twoje wyjaśnienie terminu "Grupowicz" :-))))

    A odpowiedź brzmi - w żaden konkretny sposób nie jest ot określone. Jest to
    swego rodzaju klauzula generalna i dopiero w razie sporu sąd ( lub komisja
    pojednawcza czy jak się ona tam nazywa ) rozstrzyga, czy powierzone
    stanowisko było zgodne z kwalifikacjami pracownika.

    Depi.