  • 1. Data: 2002-12-09 16:26:58
    Temat: Pko-Urząd Skarbowy
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Proszę o pomoc.
    Dziadek chce przekazać mi pewną sumę pieniędzy.
    Chcę ją wpłacić na konto w banku a ja boję się ze bank spyta skąd ja to mam.
    I teraz moje pytanie,jaką kwotę mogę wpłacić na konto żeby Urząd Skarbowy nie
    zaczął dochodznia. Coś słyszałam o 20 tyś. czy to prawda?

  • 2. Data: 2002-12-09 17:19:10
    Temat: Re: Pko-Urząd Skarbowy
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    kamila kwiatkowaka wrote:
> [...]
    > to mam. I teraz moje pytanie,jaką kwotę mogę wpłacić na konto żeby
    > Urząd Skarbowy nie zaczął dochodznia. Coś słyszałam o 20 tyś. czy to

    Bank się nie będzie o nic pytał.Operacje pieniężne powyżej bodajże 10000
    Euro (jest już chyba zmiana na 15000) podlegają tylko specjalnej
    procedurze rejestracji i informacja o nich trafia do jakiegoś Inspektora
    nadzoru,celem wychwycenia (podobnież) próby prania pieniędzy.US spyta
    się jak coś za to kupisz wychylając się ponad stan swych dochodów.Jeśli
    jednak masz pokrycie w legalnych dochodach to możesz spać spokojnie.
    Jacek

    --
    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów

  • 3. Data: 2002-12-10 16:25:44
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Mam mała pensję,ok1000 zł., a dziadek te pieniądze trzymał w "skarpecie"
    i teraz te 40 tyś. chce mi dać bo zbieram na mieszkanie. Ja nie chcę ich
    trzymać w domu,a na mieszkanie i tak będę brała kredyt z banku.
    Ja wiem -pewnie zaraz powiesz mi o darowiżnie,a dla mnie w tej chwili kazda
    złotówka ważna.