  • Data: 2004-10-15 08:15:27
    Temat: odpis wyroku (apelacja)-czy otrzymuje automatycznie?
    Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mieszkam w NL i niedawno odbyla sie sprawa w sadzie apelacyjnym zalozona przez
    adwokata w moim imieniu. Niestety z tym adwokatem od czasu do czasu byly
    problemy (usilowal zarobic pieniadze nie wysilajac sie zbytnio).
    Poprosilam go dzisiaj o odpis wyroku z uzasadnieniem, ale poinformowal mnie, ze
    z rozprawy apelacyjnej nie otrzymuje sie go automatycznie i jezeli chce, to on
    go zamowi, ale zwiazane sa z tym koszty. Czy faktycznie tak jest ? Nie znam
    polskiego systemu (pierwszy raz mialam z sadem do czynienia), ale wydaje mi sie
    to troche dziwne.
    Mam ndzieje, ze znajdzie sie na grupie ktos, kto rozwieje moje watpliwosci.

    Pozdrawiam-Luiza.