  • 1. Data: 2008-12-12 17:33:24
    Temat: odmowa wyplaty odszkodowania
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Otrzymalem odmowe wyplaty odszkodowania z PZU, ze wzgledu na wspolnote
    majatkowa (zona i maz)

    A sprawa dotyczy sytuacji kolizji komunikacyjnej, zona majac swoje autko w
    leasingu wjechala w tyl mojego prywatnego auta (w dowodzie rejestracyjnym
    jestem tylko ja jego wlpscicielem - mojego auta). Sytacja byla na skrzyzowaniu
    zona zagapila sie jadac za mna i wjechala w moje prywatne auto.

    Poniewaz zona jest sprawca odszkodowanie mialo byc wyplacone z OC zony.

    Na swoje prywatne auto mam tylko OC

    Czy jest sens skladania odwolania w PZU w takim przypadku?, nadmienie ze
    kolizja oczywiscie nie byla celowa.

    serdecznie pozdrawiam