  • Data: 2004-01-28 20:10:07
    Temat: odmowa wyplaty auto casco
    Od: "conkon" <conkon(- w y c i a c -)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Umowa autocasco z Pzu mowi, ze w przypadku kolizji z innym autem nalezy
    odnotowac dane drugiego kierowcy, numery auta itp. Ja tego nie zrobilem i
    teraz w ubezpieczalni mowia mi ze moga zrzec sie odpowiedzialnosci z tego
    powodu. Czy gdyby tak sie stalo to czy jest cos co moge zrobic (ogledziny,
    zdjecia sa dowodem na to ze wypadek byl czyli w przypadku odmowy bedzie to
    jednoznaczne z posadzeniem mnie o to ze rozwalam auto celowo)? Czy jestemw
    stanie cos zrobic? Ogolnie rozchodzi sie o 1200.