  • Data: 2004-09-20 13:17:27
    Temat: odległość boiska od domu
    Od: "malina" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów!
    Czy ktoś mogłby mi wskazać jakieś uregulowania prawne traktujące o
    odległości obiektów sportowych (w moim przypadku boisko do koszykówki) od
    domów mieszkalnych? Jest takie coś nieopodal mojego domu i czasami dostaję
    szału, jak dochodzą do mnie (co gorsza też do mojego dziecka) soczyste
    przekleństwa naszej dorastającej młodzieży.
    Chciałbym sprawdzić jak daleko powinno być takie boisko od domu.

    Z góry dziekuję za wszystkie informacje.
    Pozdrowienia.