    From: "Feliks" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odejście z pracy za porozumieniem stron
    Date: Wed, 12 Jan 2005 19:23:56 +0100

    Sprawa jest taka:
    Pracuję w pewnej firmie ponad 4 lata i mam umowę na czas nieokreślony.
    Niedawno zaoferowano mi "posadę" w innej firmie i chciałbym w miarę
    bezboleśnie zmienić pracę. Problem jednak w tym, że gdybym złożył
    wypowiedzenie to zmieniłbym pracę dopiero w maju ! W związku z tym będę
    próbował się jakoś dogadać z pracodawcą, obawiam się jednak, że może się on
    na to nie zgodzić. Co w takim przypadku?
    1. Czy w razie odmowy podpisania porozumienia stron przez pracowdawcę są
    jakieś inne możliwości opuszczenia firmy?
    2. Czy podpisując porozumienie stron lub składając wypowiedzenie przysługuje
    mi urlop w wysokości proporcjonalnej do ilości przepracowanych w tym roku
    dni? Czy pracodawca może (ale nie musi) dać więcej dni uropu czy też nie ma
    takiej możliwości.

    dzięki za pomoc

    feliks