  • 1. Data: 2003-10-04 14:54:32
    Temat: odbiór z depozytu
    Od: "jacek" <e...@W...pl>

    Witam wszystkich . Mam pytanie. Pan prokurator oddaje mi sprzet komputerowy i
    elektroniczny miedzy innymi, laptopa, który był przetrzymywany w depozycie
    przez dwa lata i stwierdza ze sprzet był nie używany wiec jest dobry, i nie ma
    możliwości sprawdzenia go na miejscu.Co do tego ja mam wątpliwości i nie wiem,
    w jaki sposób mam odebrać sprzet bez narażania się na dodatkowe koszty naprawy
    sprzętu ,czy zakupu nowego akumulatora do laptopa . Za porady z góry dziękuje i
    pozdrawiam .

  • 2. Data: 2003-10-05 10:33:55
    Temat: Re: odbiór z depozytu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przyjść z osobą, która może / umie to sprawdzić na miejscu. Zażądać
    sporządzenia protokołu wydania rzeczy z depozytu. Ewentualnie gdy po
    odebraniu rzeczy ujawni się jakieś uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego
    sposobu przechowywania sądzić się cywilnie.