  • 1. Data: 2008-01-06 14:45:40
    Temat: odbior prawa jazdy
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    sytuacja: mieszkam w warszawie, ale na stale jestem zameldowany w
    koszalinie, gdzie bede zdawal egzamin na prawo jazdy (kolejna kategoria).

    pytanie: czy moga mi prawo jazdy przeslac poczta albo czy moge odebrac
    go np. w warszawie? nie usmiecha mi sie przyjezdzac do koszalina tylko
    po to by odebrac prawo jazdy (juz i tak przyjezdzam specjalnie, by zdac
    egzamin).

  • 2. Data: 2008-01-06 21:20:31
    Temat: Re: odbior prawa jazdy
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > sytuacja: mieszkam w warszawie, ale na stale jestem zameldowany w
    > koszalinie, gdzie bede zdawal egzamin na prawo jazdy (kolejna kategoria).

    Może po prostu idź i się zamelduj.

  • 3. Data: 2008-01-06 22:35:15
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    William pisze:

    > Może po prostu idź i się zamelduj.

    w warszawie jestem zameldowany tymczasowo, ale chce miec w prawie jazdy
    adres koszalinski (bo to moj staly adres)

  • 4. Data: 2008-01-07 00:58:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sarpedon pisze:

> [...]
    > go np. w warszawie? nie usmiecha mi sie przyjezdzac do koszalina tylko
    > po to by odebrac prawo jazdy (juz i tak przyjezdzam specjalnie, by zdac

    Spójrz na wzór wniosku i okaże się, że zaśmiecasz polski Usenet :-)

    http://www.wom.warszawa.pl/pdf/zalacznik.php?adres=2
    10

    M.

  • 5. Data: 2008-01-07 09:43:42
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 6 Sty, 15:45, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

> [...]
    > go np. w warszawie? nie usmiecha mi sie przyjezdzac do koszalina tylko
    > po to by odebrac prawo jazdy (juz i tak przyjezdzam specjalnie, by zdac

    Zdawac mozesz w dowolnym osrodku egzaminacyjnym w calym kraju wiec na
    wlasne zyczenie zdajesz w Koszalinie.
    Co do odbioriu to oczywiscie istnieje mozliwosc wysylki poczta. W tym
    celu nalezalo tylko odpowiednio wypelnic wniosek

  • 6. Data: 2008-01-07 09:46:12
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Uzytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
> [...]
    > Co do odbioriu to oczywiscie istnieje mozliwosc wysylki poczta. W tym
    > celu nalezalo tylko odpowiednio wypelnic wniosek

    uwaga! jesli we wniosku zaznaczysz ze maja przeslac poczta, to w chwili
    zlozenia wniosku zostawiasz równiez dokument który obecnie uzywasz (czyt. do
    chwili otrzymania nowego PJ nie mozesz prowadzic)

    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2008-01-07 22:34:45
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Spójrz na wzór wniosku i okaże się, że zaśmiecasz polski Usenet :-)
    > http://www.wom.warszawa.pl/pdf/zalacznik.php?adres=2
    10

    w ww. wniosku nie jest rozwiazana moja kwestia. chcialbym wypelnic ów
    wniosek wpisujac adres koszalinski (jako ze takowy chce miec na prawie
    jazdy), jednak chce takze podac inny adres - korespondencyjny, na ktory
    chcialbym zeby mi przeslali prawo jazdy. a takowej mozliwosci ww.
    wniosek chyba nie posiada. jest jedynie "prosze przeslac za
    posrednictwem poczty", ale nie ma wskazania na jaki adres.

  • 8. Data: 2008-01-07 22:35:38
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    castrol pisze:

    > Zdawac mozesz w dowolnym osrodku egzaminacyjnym w calym kraju wiec na
    > wlasne zyczenie zdajesz w Koszalinie.

    owszem

    > Co do odbioriu to oczywiscie istnieje mozliwosc wysylki poczta. W tym
    > celu nalezalo tylko odpowiednio wypelnic wniosek

    to jak odpowiednio wypelnia sie wniosek, zeby adres korespondencyjny byl
    inny od adresu na prawie jazdy?

  • 9. Data: 2008-01-07 22:36:07
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    P.H. pisze:

    > uwaga! jesli we wniosku zaznaczysz ze maja przeslac poczta, to w chwili
    > zlozenia wniosku zostawiasz równiez dokument który obecnie uzywasz (czyt. do
    > chwili otrzymania nowego PJ nie mozesz prowadzic)

    dobrze, niechaj strace.

  • 10. Data: 2008-01-10 17:12:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sarpedon pisze:

    > to jak odpowiednio wypelnia sie wniosek, zeby adres korespondencyjny byl
    > inny od adresu na prawie jazdy?

    WYpelniajac odpowiednie rubryki. Z tego co mi wiadomo to na adres inny
    niz zameldowania nie da sie wyslac PJ.
    WIec moze ktos odebrac przesylke za Ciebie, a pod adres, pod ktorym
    bedziesz przebywac Ci ja po prostu wyslac.

    Jacek