    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odbior prawa jazdy
    Date: Mon, 07 Jan 2008 23:34:45 +0100

    Maciej Bebenek pisze:

    > Spójrz na wzór wniosku i okaże się, że zaśmiecasz polski Usenet :-)
    > http://www.wom.warszawa.pl/pdf/zalacznik.php?adres=2
    10

    w ww. wniosku nie jest rozwiazana moja kwestia. chcialbym wypelnic ów
    wniosek wpisujac adres koszalinski (jako ze takowy chce miec na prawie
    jazdy), jednak chce takze podac inny adres - korespondencyjny, na ktory
    chcialbym zeby mi przeslali prawo jazdy. a takowej mozliwosci ww.
    wniosek chyba nie posiada. jest jedynie "prosze przeslac za
    posrednictwem poczty", ale nie ma wskazania na jaki adres.