  • 1. Data: 2005-11-09 12:31:59
    Temat: odbiór korespondencji
    Od: "Jerzy Dósk" <s...@U...pl>

    Fragment regulaminu:

    "Strony ustalają, że nieodebrana korespondencja kierowana na ostatni podany
    przez Kredytobiorcę adres, zostaje uznana za skutecznie doręczoną z dniem jej
    zwrotu do Banku. Bank kieruje korespondencję na aktualny adres Kredytobiorcy."

    Nie ma tu odwołania do przepisów KC lub innego, chciałem więc zapytać czy
    takie sformułowanie ma podstawy prawne. Bo na przykład inny zapis tego
    regulaminu powołuje się na paragrafy, kiedy mówi o 'odbiorze zastępczym'
    korespondencji (dorosły domownik, administracja domu).

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-11-09 20:32:05
    Temat: Re: odbiór korespondencji
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jerzy Dósk napisał(a):
> [...]
    > regulaminu powołuje się na paragrafy, kiedy mówi o 'odbiorze zastępczym'
    > korespondencji (dorosły domownik, administracja domu).

    a to ciekawe, na jakie?

    KG

  • 3. Data: 2005-11-09 23:02:26
    Od: "Jerzy Dósk" <s...@U...pl>

    >a to ciekawe, na jakie?
    >
    >KG

    § 20 regulaminu kredytowego Banku PTF (www.ptfbank.pl)

    "2) Skutki doręczenia wywołuje także doręczenie zastępcze określone w art. 138

    i 139 Kodeksu Postępowania Cywilnego, tj. doręczenie pisma dorosłemu
    domownikowi, administracji domu czy dozorcy."

    Oto i paragrafy.