  • 1. Data: 2008-05-18 20:11:58
    Temat: od-sprzedaż samochodu
    Od: "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    Kupiłem 5,5 miesiąca temu auto. Jakaś-tam kwota była na umowie, jakaś-tam
    kwota przeszła z rąk do rąk.
    Autko jakoś nie znalazło sympatii u mnie w rodzinie, postanowiłem sprzedać.
    Znalazł się na nie jeden naiwny (przepraszam - chętny ;-) ) - poprzedni
    właściciel (facet od którego ów pojazd nabyłem). Wstępnie uzgodniona cena :
    identyczna, jak na umowie sprzed pół roku.

    Zakładając, że poczekam z papierami jeszcze dwa tygodnie (niech minie pół
    roku) - czy taki manewr nie podpada pod coś?
    tym bardziej, że deal odbywa się między braćmi? :D

    cross: pl.soc.prawo.podatki

  • 2. Data: 2008-05-18 22:48:45
    Temat: Re: od-sprzedaż samochodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Scobowski wrote:
    > Kupi?em 5,5 miesi?ca temu auto. Jaka?-tam kwota by?a na umowie, jaka?-tam
    > kwota przesz?a z r?k do r?k.
    > Autko jako? nie znalaz?o sympatii u mnie w rodzinie, postanowi?em sprzedaae.
    > Znalaz? sie na nie jeden naiwny (przepraszam - chetny ;-) ) - poprzedni
    > w?a?ciciel (facet od którego ów pojazd naby?em). Wstepnie uzgodniona cena :
    > identyczna, jak na umowie sprzed pó? roku.
    >
    > Zak?adaj?c, ?e poczekam z papierami jeszcze dwa tygodnie (niech minie pó?
    > roku) - czy taki manewr nie podpada pod co??
    > tym bardziej, ?e deal odbywa sie miedzy braaemi? :D

> [...]

    2% PCC jeśli kwota przekracza 1000 zł.