  • 1. Data: 2002-12-07 11:28:48
    Temat: Umowa bez daty
    Od: Daniel <N...@o...pl.NOSPAM>

    Witam,

    Moze mi ktos odpowiedziec na pytanie czy umowa nie zawierajaca daty
    podpisania jest wazna?

    --
    pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2002-12-07 12:12:36
    Temat: Re: Umowa bez daty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Poza wyjatkami, gdzie wymagana jest data umowa taka jest wazna. Nie mozna
    jedynie okreslic daty jej podpisania, ale czasami taka date mozna przyblizyc
    w inny sposób, a czasem dla istnienia umowy jest ona nieistotna.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-07 13:00:10
    Od: Daniel <N...@o...pl.NOSPAM>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" napisal:

    > Poza wyjatkami, gdzie wymagana jest data umowa taka jest wazna. Nie mozna
    > jedynie okreslic daty jej podpisania, ale czasami taka date mozna przyblizyc
    > w inny sposób, a czasem dla istnienia umowy jest ona nieistotna.

    Dzieki za wyjasnienie.

    --
    pozdrawiam
    Daniel