  • 1. Data: 2004-04-09 18:22:18
    Temat: Koszta sadowe..
    Od: "Kris" <T...@p...pl>

    Szanowni Panstwo, czy istnieja warunki jakie nalezy spelnic by sad odstapil
    od egzekwowania
    ww kosztow?? Jesli sa, to jakie i jak sie do tego zabrac?
    Gotowym mi pomoc, z gory dziekuje..

    Kris

  • 2. Data: 2004-04-09 20:38:03
    Temat: Re: Koszta sadowe..
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    zwróć się o zwolnienie od kosztów sądowych
    jeśli już zapadł wyrok jesteś ugotowany o ile mas coś co podlega egzekucji

  • 3. Data: 2004-04-10 10:35:27
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jesli sa, to jakie i jak sie do tego zabrac?

    A to już zależy m.in. od tego o jakiej sprawie mówimy - karnej?,
    cywilnej?, po prawomocnym wyroku?, przed wyrokiem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-04-10 21:56:26
    Od: "Kris" <T...@p...pl>

    "Dredd" <...@...pl> wrote in message news:c58ilf$82d$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > cywilnej?, po prawomocnym wyroku?, przed wyrokiem?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    --------------

    W trybie nakazowym..,towarzystwo ubezpieczeniowe mnie zrobilo w jajo, a
    potem z automatu wnioslo skarge w trybie nakazowym, im przyznano racje, a
    mnie obciazono kosztami.., wiec szukam mozliwosci wybronienia paru groszy
    przed tymi padlinozercami, przynajmniej w jakiejs czesci..Nie mam szans na
    odwolanie, bo dalem sobie wcisnac kit na gebe..(chyba musialem miec
    'okres'..?!!)

    Kris

  • 5. Data: 2004-04-11 09:01:32
    Od: Dredd<...@...pl>

    Wygląda na to że sprawa jest cywilna.
    Pozostaje albo walczyć dalej skarżąc wyrok nakazowy i próbować choć w
    części podważyć roszczenie powoda a w konsekwencji także wysokość
    naleznych mu i skarbowi państwa kosztów (no ale tu trudno radzić nie
    znając szczegółów tym bardziej że sam chyba nie widzisz na to szans)
    Albo dopuścić do uprawomocnienia się wyroku i podjąć starania o
    rozłożenie na raty ewentualnie umorzenie tej części kosztów która
    przypada skarbowi państwa, a co do części która się należy powodowi
    to negocjować już z nim.
    Niewykluczone że można też rozważyć drogę pośrednią: zaskarżyć
    wyrok nakazowy (o ile nie minął termin) a potem próbować zawrzeć
    ugodę z powodem starając się np. o to by zrezygnował z kosztów w
    całości bądź z ich części

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-04-11 10:44:34
    Od: "Kris" <T...@p...pl>

    "Dredd" <...@...pl> wrote in message news:c5b1hc$eou$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
    > całości bądź z ich części
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Bardzo dziekuje za sugestie.., jestem juz bardziej pewny swych dalszych
    krokow.

    Kris