  • 11. Data: 2002-02-26 12:49:35
    Temat: Re: ochroniaz
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Zdzisław" <s...@b...pl> wrote in message
    news:l5lj7ucpj4k7rqicrhq8ljhg53nfcvonem@4ax.com...
> [...]

    No wlasnie. Dokladnie tak bym zrobil.
    Gdy szukalem dla siebie mieszkania to na pytanie
    - gdzie pan pracuje

    odpowiedzialem

    - nie interesuje mnie to mieszkanie.

    > A ja to nawet bym chciał mieszkać w domu, gdzie nikt postronny się nie
    > szwenda np. domokrążcy, "pilnie potrzebujący pomocy", obserwtorzy
    > włamywaczy itp.

    Nie chodzi o wpuszczanie domokrazcow.

    Po prostu przychodzi Pan z kolega i chce wejsc a tu - nie da sie, bo on nie
    ma przysobie dowodu osobistego........

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-02-27 09:42:16
    Od: "Heniek" <h...@p...gazeta.pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał(a) nam, abyśmy sobie
    poczytali:

    > Po prostu przychodzi Pan z kolega i chce wejsc a tu - nie da sie, bo on
    nie
    > ma przysobie dowodu osobistego........

    Eee, aż taka paranoja?