  • 1. Data: 2002-02-22 13:58:20
    Temat: ochroniaz
    Od: "GS" <g...@g...pl>

    Witam,

    Czy ochroniaz ma prawo zadac od nas danych innych niz imie i nazwisko np. nr
    dowodu osobistego?

    Pozdr GS

  • 2. Data: 2002-02-22 14:14:28
    Temat: Re: ochroniaz
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj GS,

    W Twoim liście datowanym 22 lutego 2002 (14:58:20) można przeczytać:

    > Witam,

    > Czy ochroniaz ma prawo zadac od nas danych innych niz imie i nazwisko np. nr
    > dowodu osobistego?

    > Pozdr GS

    Nie ma prawa Ciebie nawet wylegitymować. Ma obowiązek wezwać
    funkcjonariusza Policji w takim przypadku

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-02-22 14:19:30
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ochroniaz ma prawo zadac od nas danych innych niz imie i nazwisko np.
> [...]
    Ochroniarz może sobie żądać nawet gwiazdki z nieba, ale my mamy prawo nie
    wyjawiać mu nawet imienia i nazwiska, nie wspominając o innych danych. Tylko
    policja(!!!) może od nas zażądać okazania dowodu lub wyjawienia nazwiska.
    Ochroniarz może nas tylko grzecznie poprosić a my możemy mu równie grzecznie
    odpowiedzieć lub odmówić.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl

  • 4. Data: 2002-02-22 15:08:06
    Temat: Odp: ochroniaz
    Od: "GS" <g...@g...pl>

    Użytkownik Luk <b...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a55k1c$s5q$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > policja(!!!) może od nas zażądać okazania dowodu lub wyjawienia nazwiska.
    > Ochroniarz może nas tylko grzecznie poprosić a my możemy mu równie

    A jezeli ochroniaz nie chce wpuscic nas do budynku, bo nie chcemy okazac mu
    dowodu osobistego?

  • 5. Data: 2002-02-22 15:08:40
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik GS <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a55n1f$a1a$...@n...onet.pl...

    > A jezeli ochroniaz nie chce wpuscic nas do budynku, bo nie chcemy okazac
    mu
    > dowodu osobistego?

    To nie wejdziesz do budynku.
    Gdzie sa tacy sumienni ochroniarze?

    Karol

  • 6. Data: 2002-02-22 15:54:03
    Od: "Heniek" <h...@p...gazeta.pl>

    "Barman" <b...@p...onet.pl> miał(a) na ten temat takie oto zdanie:

    > Nie ma prawa Ciebie nawet wylegitymować. Ma obowiązek wezwać
    > funkcjonariusza Policji w takim przypadku

    Ale _ma prawo_ ustalić Twoją tożsamość na terenie obiektu
    _objętego obowiązkową ochroną_

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 7. Data: 2002-02-23 12:03:53
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a55n7r$t1j$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik GS <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a55n1f$a1a$...@n...onet.pl...

    > mu
    >
    > To nie wejdziesz do budynku.
    > Gdzie sa tacy sumienni ochroniarze?

    Zdziwicie sie, ale w niektorych budynkach mieszkalnych.

    Slyszalem o takim, w ktorym przy podpisaniu umowy wynajmu miszkania trzeba
    oswiadczyc, ze w mieszkaniu nie bedzie sie palic, trzymac zwierzat domowych,
    i zgadza sie na niewpuszczenie do budynku osoby, ktora sie nie wylegitymuje.

    I do dzis sie dziwie, ze lokatorzy sie na to godza.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-02-23 15:22:07
    Od: "Heniek" <h...@p...gazeta.pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> miał(a) na ten temat takie oto
    zdanie:
> [...]
    trzeba
    > oswiadczyc, ze w mieszkaniu nie bedzie sie palic, trzymac zwierzat

    To już jest czysty debilizm...
    Co kogo obchodzi, czy u mnie w mieszkaniu się pali? (papierosy, oczywiście)
    Chętnie poznałbym, gdzie (miasto, spółdzielnia)
    takie punkty w umowach są zapisane?
    Co do trzymania zwierząt w bloku...

    > i zgadza sie na niewpuszczenie do budynku osoby, ktora sie nie
    wylegitymuje.
    > I do dzis sie dziwie, ze lokatorzy sie na to godza.

    I bardzo dobrze.
    Nie dochodziłoby przynajmniej do takich sytuacji, jak np. zamordowanie
    matki Michała Listkiewicza (fakt, podejrzanymi są osoby, którym pomagała)
    czy "obrobienie" mojej starej Babci przez dwie baby,
    podające się za przedstawicieli PCK.
    Fakt, niekiedy pokrzywdzeni sami są sobie winni, ale jednak...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2002-02-24 10:50:49
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    wylegitymuje.

    > I do dzis sie dziwie, ze lokatorzy sie na to godza.

    Mozna umowy nie podpisac i ......nie mieszkac.Przeciez mamy demokracje.Mi na
    przyklad by to nie przeszkadzalo.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-02-25 06:09:46
    Od: Zdzisław <s...@b...pl>

    W dniu Sun, 24 Feb 2002 11:50:49 +0100, "Leszek"
    <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >okazac
    >Mozna umowy nie podpisac i ......nie mieszkac.Przeciez mamy demokracje.Mi na
    >przyklad by to nie przeszkadzalo.

    A ja to nawet bym chciał mieszkać w domu, gdzie nikt postronny się nie
    szwenda np. domokrążcy, "pilnie potrzebujący pomocy", obserwtorzy
    włamywaczy itp.