    From: "Heniek" <h...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochroniaz
    Date: Sat, 23 Feb 2002 16:22:07 +0100

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> miał(a) na ten temat takie oto
    zdanie:
    > Zdziwicie sie, ale w niektorych budynkach mieszkalnych.
    > Slyszalem o takim, w ktorym przy podpisaniu umowy wynajmu miszkania
    trzeba
    > oswiadczyc, ze w mieszkaniu nie bedzie sie palic, trzymac zwierzat
    domowych,

    To już jest czysty debilizm...
    Co kogo obchodzi, czy u mnie w mieszkaniu się pali? (papierosy, oczywiście)
    Chętnie poznałbym, gdzie (miasto, spółdzielnia)
    takie punkty w umowach są zapisane?
    Co do trzymania zwierząt w bloku...

    > i zgadza sie na niewpuszczenie do budynku osoby, ktora sie nie
    wylegitymuje.
    > I do dzis sie dziwie, ze lokatorzy sie na to godza.

    I bardzo dobrze.
    Nie dochodziłoby przynajmniej do takich sytuacji, jak np. zamordowanie
    matki Michała Listkiewicza (fakt, podejrzanymi są osoby, którym pomagała)
    czy "obrobienie" mojej starej Babci przez dwie baby,
    podające się za przedstawicieli PCK.
    Fakt, niekiedy pokrzywdzeni sami są sobie winni, ale jednak...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek