  • 51. Data: 2003-10-05 19:08:12
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli będę miał pewność, że to przestępca, to w zasadzie niemal wszystko
    co zrobię, jeśli tylko go nie zabiję ani ciężko nie okaleczę da się
    podciągnąć pod któryś kontratyp. Stan wyższej konieczności, a jak gość
    będzie się stawiał to obrona konieczna.

  • 52. Data: 2003-10-05 19:50:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > ...Skończyłoby się na miłych uśmiechach i przeprosinach.
    Widocznie zazwyczaj nie kończy się na przeprosinach i podziękowaniach
    za ułatwienie pracy skoro temat hipermarket-ochrona powraca równie
    często jak legalność OEM.

    --
    pozdro
    poreba

  • 53. Data: 2003-10-06 06:52:01
    Od: "Roland Żerek" <r...@p...fm>

    > [...] Jeśli zapiszczy, to
    > nie ma co się bawić w rewizję tylko wżywać Policję.

    Zgodze sie z jednym zastrzezeniem: jesli po wezwaniu policji wszystko okaze
    sie OK, to sklep powinien ponosic odpowiedzialnosc za straty moralne i byc
    moze materialne... Przeciez bez uzasadnionej potrzeby trace duzo cennego
    czasu, mam stres, itd. Niech uzywaja lepszych metod kontroli, a nie
    samopiszczace bramki.

    Tak jak pojawia sie argument, ze nie musze tam kupowac, to ja powiem, ze
    oni nie musza tam sprzedawac... Jesli swoim postepowaniem (wadliwe bramki)
    wyrzadzaja komus krzywde (stres naprawde do niej nalezy), to jakas
    odpowiedzialnosc powinna byc.

    Pozdr

    Roland

  • 54. Data: 2003-10-06 06:52:36
    Od: "Roland Żerek" <r...@p...fm>

    > [...] przechodziłem przez bramkę - jak nic nie piszczało, to żegnaliśmy
    się
    > z uśmiechem i szedłem sobie dalej ;)

    Bardzo fajny pomysl :-)

    Roland