  • 1. Data: 2003-10-03 10:55:03
    Temat: naprawa a ponowna sprzedaż towaru - pilne!!!!!!!!!!!!
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Wczoraj zakupiłem telefon bezprzewodowy w Selgrosie.
    Po rozpakowaniu go w domu stwierdziłem, że w pudełku znajduje się kartka z
    informacją o naprawie ww telefonu tzn. telefon był już przez kogos zakupiony
    i został zareklamowany. Wczoraj sprzedano mi ten sam aparat, nie informując
    mnie o fakcie wcześniejszej naprawy.

    Proszę o pomoc
    Co robić w tym wypadku? Czy sa jakieś przepisy regulujące takie sytuacje???

    Pozdrawiam
    Adrian