    From: Black Peter <b...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochrona danych osobowych
    Date: Fri, 09 Oct 2009 18:30:27 +0200

    Witam,
    1 marca wyrejestrowałem działalność gospodarczą, której siedzibą było
    moje mieszkanie a w kontakcie był podany mój prywatny nr telefonu.

    Ostatnio zauważyłem że na wielu portalach internetowych pojawiają się
    dane mojej firmy, która już nie istnieje a dane są obecnie moimi
    prywatnymi danymi kontaktowymi.

    Zwróciłem się m.innymi do Panoramy Firm żeby natychmiast usunęli moje
    dane. Dostałem odpowiedź że mają na to 14 dni!
    Nadmienię że nigdy nie prosiłem nikogo o zamieszczanie moich danych.
    Wszystko pozyskali z GUS-u.
    Proszę o poradę jakie mam w tej kwestii prawa i jak postąpić żeby zmusić
    wszystkie tego typu firmy do usunięcia moich danych.

    pozdrawiam
    BP