  • Data: 2009-10-10 18:08:57
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message
    news:op.u1kwefavl60ql1@tmr.mshome.net...
    Dnia 10-10-2009 o 10:32:26 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    >
    > Zadnych. Informacje o DG nie podlegaja ochronie i utajnieniu.
    > Jezeli umieszczaja kompletna informacje o DG, nawet nieistniejacej
    > obecnie,
    > to w zasadzie, o ile sie nie myle, nie ma sily, ktora moze ich zmusic
    > do usuniecia informacji. Bylo nie rejestrowac w domu? ;)
    >
    > Oczywiscie!
    > Powinno to byc przestroga - bo pomoc w tym przypadku raczej nie bedzie
    > mozna.
    > Powinno kazdemu sie to tlumaczyc, by zakladajac jakakolwiek dzialalnosc
> [...]

    Kolejny popis kompetencji. Zniknij już.

    --
    Tomek
    ------------------------------

    Masz jakies kompleksy czy jak?
    A czytac i rozumiec co czytasz potrafisz, czy tak dla jaj chcesz blysnac
    brakiem zrozumienia?
    W ksiazce telefonicznej czy panoramie firm, bedzie adres biura i tylko biura
    a niwe domowy - bo o to chodzi w calym tym watku. Jesli jednak chcesz
    dolozyc o calkowita tajemnice adresu zamieszkania stworz nowy watek lub
    napisz takowe pytanie jako OT.
    Jesli ja mowie o masle w sklepie to po co dyskutowac o tym, ze jest robione
    z mleka? Czy rozumiesz analogie?
    Jesli nie to wrzyc mnie do KF i bedziesz mogl spac spokojnie... jak nie
    wiesz jak, zapytaj - pomoge ci.