  • 1. Data: 2005-01-03 15:03:48
    Temat: obrażenie w e-mailu
    Od: "Piotr Wygoda" <p...@w...pl>

    Witam bardzo serdecznie.
    Dostałem dzisiaj mejla, w którym jakiś osobnik obraził mnie, nawyzywał oraz
    napisał wiele niemiłych słów.

    Chciałbym złożyć doniesienie do prokuratury o zniesławienie? tak to sie
    nazywa? Chciałbym po prostu ukarać tego osobnika. Ale nie poprzez
    zablokowanie konta e-mail.

    Co mam zrobić? Wiem, że to byłoby oskarżenie z powództwa cywilnego, prawda?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-03 15:09:03
    Temat: Re: obrażenie w e-mailu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Wygoda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, ze to jednak nie jest przestępstwo. Mail, to raczej nie jest
    publiczny. Co więcej, podejrzewam, że nawet cywilnie się nie da nic zrobić.

  • 3. Data: 2005-01-03 15:20:59
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > zablokowanie konta e-mail.
    >
    > Co mam zrobić? Wiem, że to byłoby oskarżenie z powództwa cywilnego,

    Moim zdaniem powinieneś tego mejla wywalić i zapomnieć o sprawie.
    Teraz kierujesz się uniesieniem a jak zaczniesz tracić czas na pobyty w
    sądach to jeszcze będziesz sobie w brodę pluł, że tego nie zrobiłeś

  • 4. Data: 2005-01-03 15:52:50
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

> [...]
    oraz
    > napisał wiele niemiłych słów.
    >
    > Chciałbym złożyć doniesienie do prokuratury o zniesławienie?

    Re : A różnicę pomiędzy obrażeniem, a zniesławieniem to Waść dostrzegasz ?
    AR

  • 5. Data: 2005-01-03 17:29:54
    Od: er <8...@e...com>

    Andrzej R. wrote:
    > U?ytkownik "Piotr Wygoda" <p...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > oraz

    > Re : A ró?nic? pomi?dzy obra?eniem, a znies?awieniem to Wa?ae dostrzegasz ?
    > AR

    A dlaczego ty Wygoda masz byc pepkiem swiata i nie wolno takiego cwoka
    jak ty skrytykowac?

  • 6. Data: 2005-01-03 20:09:14
    Od: "Piotr Wygoda" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "er" <8...@e...com> napisal w wiadomosci

    > A dlaczego ty Wygoda masz byc pepkiem swiata i nie wolno takiego cwoka
    > jak ty skrytykowac?

    Moze dlatego, zeby takie osobniki jak Ty liczyly sie w przyszlosci ze
    slowami?

  • 7. Data: 2005-01-04 02:05:21
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Ponadto jeśli wysłano tego meila z kawiarenki internetowej to namierzenie
    sprawcy jest praktycznie niemożliwe.

  • 8. Data: 2005-01-04 02:16:16
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 17:29:54 GMT, er napisał(a):

    > A dlaczego ty Wygoda masz byc pepkiem swiata i nie wolno takiego cwoka
    > jak ty skrytykowac?

    cvok to raczej ty. Przenies sie na pl.soc.hamstwo

  • 9. Data: 2005-01-04 02:19:54
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:03:48 +0100, Piotr Wygoda napisał(a):

> [...]
    > zablokowanie konta e-mail.
    >
    > Co mam zrobić? Wiem, że to byłoby oskarżenie z powództwa cywilnego, prawda?

    Gdyby to bylo znieslawienie to nie byloby oskarzenia cywilnego tylko
    prywatne karne, ale to nie jest znieslawienie. Najwyzej karza mu Cie
    przeprosic. Daj se spokoj, ew. odpisz mu jeszcze lepiej.

    Pozdro

  • 10. Data: 2005-01-04 02:28:25
    Temat: Re: ?
    Od: Masako <m...@a...jp>

    Wiesław wrote:

    > cvok to raczej ty. Przenies sie na pl.soc.hamstwo

    A ty powinienies przeniesc sie na pl.hum.polszczyzna