  • 1. Data: 2005-02-22 00:57:30
    Temat: CZY ROBIENIE ZDJĘC W SUPERMARKECIE JEST ZABRONIONE?
    Od: "Piotrek" <b...@b...pl>

    Witam
    Byłem na zakupach w markecie Praktiker, nie mogłem się zdecydować, który z
    produktów zakupić, więc wykonałem kilka fotek aparatem cyfrowym i poszedłem
    dalej. Po chwili podeszła do mnie ochrona i zażądała skasowania zdjęć
    twierdząc, że fotografowanie jest w markecie zabronione, mimo, że nigdzie
    takiej informacji nie było. Czy faktycznie nie można robić zdjęć w sklepie?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-22 01:38:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > takiej informacji nie było. Czy faktycznie nie można robić zdjęć w sklepie?

    Trzeba było ich poinformować, że rozmowa z Tobą też jest wzbroniona ;->

    Miało by to mniej-więcej taką samą moc prawną jak te dyrdymały o
    fotografowaniu i plecakach wymyślane przez chcących się wykazać ochroniarzy.

  • 3. Data: 2005-02-22 09:42:21
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

    ciach

    dla świętego spokoju można skasować a w domku odzyskać np. za pomocą Easy
    Recover :>

  • 4. Data: 2005-02-22 09:50:11
    Od: "Piotrek" <b...@b...pl>

    Interesuje mnie najbardziej konkretna odpowiedz, czyli faktycznie taki zapis
    gdzies istnieje, czy to poprostu jest ich wymysł?
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-02-22 10:03:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Interesuje mnie najbardziej konkretna odpowiedz, czyli faktycznie taki zapis
    > gdzies istnieje, czy to poprostu jest ich wymysł?

    A jezeli maja taki wymysl i w wewnetrznym regulaminie go zapisali to co?

    j.

  • 6. Data: 2005-02-22 11:15:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > A jezeli maja taki wymysl i w wewnetrznym regulaminie go zapisali to
    > co?

    to niech pokaza regulamin, wiecej - niech go wywiesza!

    "_")
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 7. Data: 2005-02-22 11:17:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    [...]

    > to niech pokaza regulamin, wiecej - niech go wywiesza!

    Skad wiesz czy nie wisial?

    j.

  • 8. Data: 2005-02-22 11:21:22
    Od: "mr_pope" <m...@W...gazeta.pl>

    > A jezeli maja taki wymysl i w wewnetrznym regulaminie go zapisali to co?
    >
    > j.

    Nie wiem jak przedstawia się to w kwestii prawnej. Przypominam sobie jednakże
    podobną historię z jednego z wrocławskich kin. Obsługa wyprosiła z sali
    kinowej klienta, który przyszedł z własnym oprowiantowaniem, nie zakupionym w
    kinowym barze. Odpowiedni punkt był w regulaminie. Miejski Rzecznik PK
    stwierdził, że w sytuacji, w której klient nie zapoznał się z regulaminem z
    przyczyn braku dostępu do niego (np: jest dokumentem wewnętrznym), obsługa nie
    ma prawa egzekwować postanowień regulaminu.

  • 9. Data: 2005-02-22 11:22:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > to niech pokaza regulamin, wiecej - niech go wywiesza!

    Nawet jak wywieszą - to co z tego? Taki zapis nie ma mocy prawnej.

  • 10. Data: 2005-02-22 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > Skad wiesz czy nie wisial?

    nie wiem, wiem jednak ze przewaznie jest tak, ze róznego rodzaju
    ochroniarze, portierzy itd mówia o regulaminach których na oczy nie
    widzieli i jak ich zapytac gdzie to jest w regulaminie to rozdziawiaja
    mordki :)

    "_")
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho