  • 1. Data: 2003-03-17 18:30:03
    Temat: o spamie (znowu...)
    Od: "poczatkujacy" <b...@o...pl>

    10 marca zawrzalo w sieci - KONIEC SPAMU! rozumiem, ze mialo to scisly
    zwiazek z wejsciem w zycie ustawy o swiadczeniu usług droga elektroniczna.
    czy ktos moze mi polecic jakies opracowanie na ten temat, interpretacje
    dostepna w sieci? dla mnie, wyglada to tak, jakby nie mozna juz bylo wysylac
    w ogole ofert droga elektroniczna. czy moge np. wyslac oferte do jednej
    firmy, ktorej adres wlasnie znalazlem w sieci, tak aby nie zablokowano mi
    konta(w najlepszym wypadku?)? na razie wiem tyle, ze nalezy w podpisie
    zamieszczac pelna informacje o wysylajacym oferte, ale czy to wystarczy?
    mam wiele roznych, innych watpliwosci, wiec jesli mozecie to mnie oswieccie.
    archiwum na ten temat jest tak przeladowane, ze trudno cos ciekawego
    odnalezc :( - wszyscy sie tylko sie ciesza - koniec spamu!, a nie chcialbym
    palnac jakiegos glupstwa :).
    dzieki za wyrozumialosc.
    pozdrowka
    Robert

  • 2. Data: 2003-03-17 18:46:29
    Temat: Re: o spamie (znowu...)
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "poczatkujacy" <b...@o...pl> pisze w

    > czy moge np. wyslac oferte do jednej
    > firmy, ktorej adres wlasnie znalazlem w sieci,

    jezeli oni tego chca to mozesz ;))

    --
    huski
    h...@i...pl