  • 1. Data: 2003-11-21 11:42:37
    Temat: o co rozszerzyc działalnośc gosp. aby móc odtwarzac muzykę ?
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

    Wiam, proszę mi powiedzieć co zrobić aby legalnie móc puszczać muzyka w moim
    zakładzie fryzjerskim? Słuchałam niedawno audycji na ten temat w radio, ale
    niestety niezbyt dokładnie. Nie stać mnie na płacenie zaiksowi i innym po 430
    zł kazdemu.Wiem, że należy zozszerzyc działalnośc o sprzedaż płyt np. CD, ale
    jak to sformułować ? No i czy moge wówczas puszczać inną muzykę, np. VIVA z t

  • 2. Data: 2003-11-22 16:17:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Słuchałaś bardzo mało dokładnie :-)). Wpis tu nic nie da. Trzeba podpisać
    umowy licencyjne ze STOART i ZAIKS. Wyjdzie w sumie około 200 zł
    miesięcznie.

  • 3. Data: 2003-11-23 01:23:29
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Słuchałaś bardzo mało dokładnie :-)). Wpis tu nic nie da. Trzeba podpisać
    > umowy licencyjne ze STOART i ZAIKS. Wyjdzie w sumie około 200 zł
    > miesięcznie.
    Tylko że to IMHO jest bez sensu - te wyroki sądów moim skromnym zdaniem
    są niesprawiedliwe. Radio przecież płaci już tantiemy za co raczy nas
    reklamami. Gdybym puszczał muzykę z płyt, to co innego - jestem
    "pierwszym puszczającym" - muszę płacić - to jasne.
    Ale puszczanie radia/tv, które już opłaciły jest bzdurą. Na co się sądy
    powołują?
    Bo jeśli na osiąganie korzyści to ja nie kumam - za osiągnięcie korzyści
    z tego konkretnego utworu w danym momencie zapłaciło już radio.

    chester