  • 1. Data: 2003-06-16 18:58:31
    Temat: nr statystyczny województwa
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    przepraszam, że burzę spokój szanownych grupowiczów.

    mam pytanie:
    gdzie można znaleźć nr statystyczny województwa.

    proszę o info/odesłanie na właściwą grupę/czy też do diabła

    googlowałem ponad 1h i nie trafiłem na żadną właściwą stronę.
    (please o link do strony, lub sam numerek województwa lubelskiego)

    pozdrawiam i przepraszam z post OT

  • 2. Data: 2003-06-16 20:26:58
    Temat: Re: nr statystyczny województwa
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > proszę o info/odesłanie na właściwą grupę/czy też do diabła

    Wedle życzenia - odsyłam do diabła.
    Ale gdyby i tam nie wiedzieli - to podaję, co wiem:-)
    Pierwsza sprawa, to nie jest numer statystyczny województwa tylko:
    "dwucyfrowy symbol województwa" wchodzący w skład "identyfikatora jednostek
    podziału terytorialnego kraju".
    Województwo lubelskie ma identyfikator "06"

    podstawa prawna:
    rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998r. w sprawie
    szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego
    rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym
    obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu
    terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031, z 2000r. Nr 13, poz.161, z 2001r.
    Nr 12, poz. 100 i Nr 157, poz. 1840 oraz z 2002r. Nr 177, poz. 1459).

    pozdrawiam serdecznie:-)))
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-17 10:08:23
    Od: "axekb" <N...@h...pl>

    > Wedle życzenia - odsyłam do diabła.
    :)
> [...]
    2001r.
    > Nr 12, poz. 100 i Nr 157, poz. 1840 oraz z 2002r. Nr 177, poz. 1459).

    wielkie dzięki

    pozdrowienia